Elf w grze Lineage 2
Elf
|
Rasa elfów wielbi boginię wody oraz kocha naturę i wodny tryb życia. Elfy posiadają szczupłe, zwinne ciała, długie uszy oraz są bardzo piękne. Podczas ery tytanów posiadały one największą moc spośród wszystkich isniejących stworzeń. Jednak gdy nastał kres gigantów potężna siła Elfów została w znaczym stopniu osłabiona. Od tamtej pory zamieszkują one jeden z lasów Królestwa Aden.
Specjalne umiejętności: W porównaniu do innych ras Elfy potrafią dłużej wytrzymac pod wodą oraz mogą skakac z wyższych wzniesień.
Cechy charakterystyczne : Są bardzo mądre oraz najbystrzejsze. Najszybciej atakują, poruszają się oraz rzucają zaklęcia. W odróżnieniu od innych klas cechuje ich również lepsza celnośc, zwinnośc. Jednakże ich siła ataku jest niższa niż w przypadku innych ras.
Elfy Wojownicy:
Elficcy wojownicy szkolą swoją siłę aby móc stawac w obronie lasów oraz swoich współplemieńców przed wrogami, do których oprócz potworów należą Ciemne Elfy oraz Ludzie. Na wojowników wybierane są najczęściej młode Elfy o mocnych ciałach i światłych umysłach, którzy okazjonalnie opuszczają lasy w poszukiwaniu odległych krain, w których mogą poszerzac swoje umiejętności.
Styl gry:
Styl walki wojowników jest podobny do walki innych ras. Aczkolwiek posiadają większą zwinnośc, zręcznośc, szybciej atakują oraz poruszają się. Niestety poprzez skille zwiększające w znacznym stopniu celnośc oraz uniki, ich siła nie jest aż tak duża jak u innych ras. Potrafią one również leczyc się na polu bitwy.
Podstawowe parametry:
|
|||||
INT 23
|
STR 36
|
CON 36
|
MEN 26
|
DEX 35
|
WIT 14
|
Elfy Mistycy:
Podobnie jak Ludzie Mistycy, Elfy używają swojej magii zarówno do ataku jak i do regeneracji. Noszą szatę oraz używają laski. Aby używac w obronie natury krzystają one z siły dusz zaklętych w przyrodzie. Swoje umiejętności rozwijają głownie na treningu magicznych zdolności .
Styl gry:
Pomimo podobieństwa do Ludzi Mistyków Elfy mają znacznie podniesioną witalnośc, co sprawia iż są dużo szybsze w rzucaniu zaklęc. Pozatym wykazują większą odpornośc na mentalne ataki (uśpienie, unieruchomienie). Jako jedyni nie mogą używac czarnej magii.
Podstawowe parametry:
|
|||||
INT 37
|
STR 21
|
CON 25
|
MEN 40
|
DEX 24
|
WIT 23
|
Wioska startowa:
- Wersja do wydruku
- Zaloguj się lub zarejestruj by odpowiadać
Ostatnie odpowiedzi
12 lat 29 tygodni temu
12 lat 39 tygodni temu
13 lat 3 tygodnie temu